Bättre sent än aldrig....

Förra helgen så fick jag och Olina en spontanidé att följa med Emma till Åre eftersom att hon fick åka själv då ingen annan kunde. 
Det blev 3 dygn fyllda utav bilresor, McDonalds, hotellfrukost, bad i barnpoolen och massa annat. Helt klart ett par otroligt roliga men fruktansvärt jobbiga dagar. Att sitta i barnpoolen hela dagarna är faktiskt jobbigare än man kan tro...

Här är iallafall lite bilder från våra dagar i Åre.



Söta ungar på kvällskvisten


Vi spelade minigolf


Den här bilden döpte vi till "Snörjävel Skojävel", som dom säger i filmen "Hur många lingon finns det i världen"
Garanterat Emmas favoritscen.
Titta ca 15 sekunder in i det här klippet, jag tror att Emma tittade på det säkert 10 gånger i rad.
http://www.youtube.com/watch?v=8WCavWZIUic


Alla var inte alltid lika munter vid frukostbordet som jag och Olina var,
vi åt ungefär 5 mackor, ½ liter yoghurt, 2 glas juice och 5 skivor vattenmelon till frukost..


Astrid fick trycka på knapparna i hissen varje dag, helt klart lycka för en 3 åring.


Hittade även en tjuvknäppt bild på mig och Olina när vi tog en liten tupplur..




TACK FÖR MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0