Snipp Snapp Snut, Så Var Sagan Slut.

Då var det gjort. I söndags så lastade vi in Saga i transporten och for iväg till Bollnäs. Det kändes faktiskt lite i hjärtat när Saga gick på transporten utan att jag ens behövde gå in före, bara skickade in henne.
Det fick mig att tänka på hur långt vi har utvecklats, både hon och jag. När jag fick henne så fick vi ha lastningslinor och det tog en stund ändå. Med Andréas hjälp så har jag lärt mig hur jag ska göra och jag kan lasta henne helt själv utan problem.
Även i ridningen så har vi utvecklats. Hennes galopp är fortfarande inte riktigt snygg, men helt klart bättre. Nu galopperar hon med ett bättre steg och bättre flyt.

Det känns verkligen jobbigt att hon har åkt, och jag saknar henne faktiskt. Det är som Emma säger, man ska inte fästa sig vid djur, för dom kommer bara försvinna ändå någon gång.

Tack Anna, för att jag har fått haft Saga!




Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Å tack till dig Ellen för att du ridit Saga så bra!

2010-09-10 @ 17:52:09
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0