Utkast: April 26, 2010

Gud vad jag känner mig stressad!

Jisses, jag började skriva det här inlägget 26 april. Men jag hann inte skriva det. Sen fortsatte jag skriva 3 maj men gjorde inte klart det då heller!

Med Saga går det bara framåt. Jag ska börja träna för Andréa varje lördag nu, och det känns jättebra! Vi tävlade ju i söndags och det gick faktiskt ganska bra. Första klassen var en Clearround, men det var bara 4 hinder och 60 cm, så det kändes ganska värdelöst. Vi gick felfritt i den och hon kändes helt okej.
Andra klassen var en stilhoppning och den gick inte alls så bra. Jag fick en pet men jag red ganska uselt. Jag kom fyra i den med 49 poäng, och då var det 2 minus för nerslaget.
Tredje klassen var en tävlingsklass på 90 cm, då fick vi ett nerslag i grundomgången så det blev inte någon omhoppning. Men vi vann ändå den klassen eftersom att vi var de som hade minst fel i grundomgången, ingen kom till omhoppning.

Det känns verkligen som att jag och Saga utvecklas mer tillsammans nu, jag trivs verkligen bra med henne! Tack Anna för att jag får låna henne! :)

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jag är glad att ni trivs ihop!



Mvh

Anna

2010-05-06 @ 07:48:20
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0