Det är tanken som räknas

Idag har jag varit och tävlat i Bräcke. På vägen dit var jag så galet nervös. Jag fick frossa, mådde illa och virrade på som tusan. Väl där så blev det ju lika stressigt som det alltid blir när man är med Emma, jag gå banan väldigt kvickt och sen red jag fram ännu kvickare. I den första klassen så fick jag två vägran, men den andra var faktiskt helt mitt fel! Saga skötte sig finfint när jag red så jag är nöjd ändå. I andra klassen så kunde jag rida fram lite mer noga, och gå banan helt och hållet! Den klassen var det en grundomgång och en omhoppning på tid. Jag fick näst bästa tiden av alla, men tyvärr ett pet i omhoppningen. Jag blev placerad som fyra och är verkligen jättenöjd med hela dagen!
När jag ridit klart omhoppningen så grät faktiskt både jag, Emma och Olina av lycka, herregud vad glad jag var! Emma kunde inte skrika något när jag ridit klart, och det kändes toppen, för vet man att hon är stolt!

I veckan ska jag ha två Andréa-träningar, och till helgen så blir det tävling igen. Jag hoppas att det går lika bra igen!

Kommentarer
Postat av: olina

du är så duktig!

2010-05-08 @ 20:46:44
Postat av: AnnaPanna

Hi hi, stolt jag med!!

2010-05-09 @ 07:44:37
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0