LASER, PEW PEW

Idag har jag varit duktig! Jag vaknade vid tio, (av mig själv) och åkte till tista vid halv tolv. Då tog jag ut Saga på en tur, hon var lika pigg som vanligt om inte piggare. När jag kom tillbaka så var Emma, Lasse och Robert i full gång med att få bort snön från stalltaket.
När de var klar med det så bestämde Emma att vi skulle köra Stellan och jag skulle rida Daisy, det gick faktiskt jättebra, hon travar på när hon väl vill.. Vi måste bara komma ifrån att stanna till lite då och då.

I torsdags så hade vi "udda sporter" på skolan, så hela nian åkte till Sundsvall. Jag skulle bowla, och det gick väl sådär. Men jag kom ju inte sist iallafall! Efter det så åkte vi på nöjeshallen och skulle spela Laserdome, och oj så kul det var! Det var verkligen jätteroligt fast jättejobbigt. Vårat lag kom sist, men det var roligt ändå.

Nu har vi sportlov, och det känns jätteskönt! Jag är så himla skolless. Så den här veckan har vi sportlov, om fyra veckor så har vi påsklov och efter det så är nästa lov SOMMARLOVET! Och det är bara 97 dagar dit faktiskt.

Jag och Olina när vi skulle spela Laserdome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0