Sommarlov.



Min kompis Linnea är så duktig, lyssna och njut!

Och äntligen så har jag gått ur nian. Det känns toppen även fast jag grät som en bebis hela skolavslutningen.
Men jag oroar mig faktiskt för gymnasiet, hur det ska bli med tirsta, stallet osv.

Jag har också blivit smått utbränd. Sönderstressad var jag sista veckorna i skolan, och nu är jag dundertrött hela dagarna. Varannan morgon så går jag upp och är i tista klockan 9 och matar djuren, och de andra dagarna som jag ska få sova ut lyckas jag ändå få åka dit. Jag tror att jag sovit ut två dagar det här sommarlovet, och varit i tirsta varje dag. Men det är ju faktiskt verkligen värt det, när man har en kalv som buffar på en när man kliver in till dom, och killingar som ropar så fort det vankas flaskdags.

På sista tiden så har jag fått höra mycket att jag drar på mig för mycket djur, och jag känner igen det från vad folk brukar säga om Emma. Jag misstänker att jag kommer bli som henne ungefär när jag blir stor, och det känns faktiskt riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sömn är överskattat! Sova får man göra i graven!

2010-06-22 @ 23:38:27
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0