Onsdag 28 Juli

Just nu sitter jag och Olina i min sommarstuga och väntar på Emma och Robert som ska komma på middag. Det är faktiskt ganska fint väder, fast nu började det regna också.

Idag var jag ute och red med Olina och Elin, vi utforskade nya stigar i skogen med bättre resultat än när jag och Olina försökte det sist. Då slutade det med att vi blev fast vid ett kalhygge med våra hästar och efter en timme eller två så kom Emma dit och hjälpte oss därifrån, men idag hittade vi faktiskt ett par nya stigar.

Jag och Saga ska börja träna inför Ångetävlingen nu i veckan. Tävlingen är 14 Augusti och jag hoppas att det ska gå bra, förra gången vi tävlade där så gick ju Saga otroligt bra men tyvärr så glömde ju jag bort banan och missade ett hinder.

Förra veckan så såg jag "Knight and Day" på bio, den var jättebra. Se den. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0