träningsvärk

Igår drog fotbollsträningarna igång. Nu är det ju försäsongsträningar så det är ju mest bara fys. Det var verkligen skitjobbigt och jag är så himla otränad! Men nu ska jag börja träna och skära ner på alla gosaker. Nu på lovet har jag verkligen frossat i chips, dipp, läsk och godis. Varenda dag har liksom varit lördag.

Det här lovet har nog varit det slappaste lovet någonsin! Jag har sovit otoligt länge nästan varje dag. Innan så var mitt sovrekord på ett/halv två, men nu har jag lyckats sova till halv fyra!? Nej, nu är det skärpning!
I stallet har jag knappt varit heller, känns inte helt okej. Jag tror inte jag har ridit ordentligt på flera veckor!
Men nu när skolan börjar så ska jag ta mig i kragen och träna. Iår så ska jag ju tävla, Saga och jag ska bli bäst.

Jag ska snart åka till Tirsta,
bara mamma kommer hem från jobbet så att jag har skjuts. Det blir väl till att bära vatten. Pappa följde med mig och Olina och hjälpte oss med att bära vatten häromdagen, så när vi kom hem så sa han "Nä, till sommaren måste ni fixa värmeslingor så ni slipper bära vatten!", och han har gjort det en gång och han tyckte att det var jobbigt.

Jag gruvar mig som bara den inför gymnasievalet, jag vet varken vad jag vill bli eller vad jag vill gå. Jag ska söka till Strömsholm på Ridgymnasiumet där, men att flytta till Västerås vet jag inte riktigt om jag vågar eller vill. Men jag kommer säkert endå inte komma in där. Jag vill verkligen flytta från huset, men jag vill fortsätta vara i Tirsta hos Emma och så. Men det löser sig väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0