ny outfit

Äntligen kunde jag ta mig i kragen och fixa bloggen. Den blev inte precis vacker, men det duger.
Just nu sitter jag och vilar. Har gjort det ett tag, tog på mig lurarna och bosatte mig i soffan, Olina kommer nog snart hit hoppas jag. Pappa sitter och tittar på Antikrundan här brevid, kikar på mig ibland när jag suckar eller gäspar, ibland slumrar han till. Standard i familjen, och mamma hon virrar runt.

Jag är trött
som jagvetintevad, träningsvärken börjar ge med sig i varje fall. Men det kommer väl ny imorgon efter simningen och ridningen. Jo juste, hästarna hade rymt idag. Igen. Alla denhär gången, så vi fick ta handhäst och handmulor. Iris den galningen slet sig när vi var lite mer än halvvägs hem, Ia var helt galen och ville verkligen ha av Olina från Afrodite. Jag testade ha Bestmaggan som handhäst lite, men hon och Saga gillade inte det.
Tillslut kom vi ju hem och då fick dom gå ut i hagen igen. Vi vattnade sen åkte vi hem. Hoppas Olina vill sova tidigt ikväll. För det vill jag..

Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0