Förkylning pågång?

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Förra veckan hade jag ont i halsen och huvudet, och den här veckan så har jag varit jäääättetrött! Vill verkligen inte bli sjuk. Så himla jobbigt, och det håller ju i sig så länge.

Idag var jag inte i stallet.
Jag skulle hem och fixa med smågrisarna och ta det lugnt innan träningen. Så jag sov i en eller två timmar och sen fixade jag åt marsvinen. Efter det så åkte jag till fränsta eftersom att jag hade träning, det var inomhus med bollträning. Ganska roligt faktiskt, skönt att röra på dig! Äter allt för mycket onyttigt och tränar för lite. Men jag håller väl igång ganska bra, med hästarna och allt antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0