Saga

I Lördags var jag och tävlade i Ånge. Saga var jätteduktig, hon åkte jättebra i transporten, hon sov faktiskt lite i pausen. På framridningen var hon otroligt fin och hoppade även fast vi kom fel några gånger. Första klassen var en A+A och där rev jag sista hindret i första fasen. I andra klassen så rev vi de två sista hindrena i fas 2, men det var mitt fel eftersom att jag fick en dålig väg mot dem. Men jag är ändå väldigt nöjd med Saga, både hon och jag har verkligen utvecklats på ett år, och både hon och jag är nog på topp just nu.

Här finns två bilder sedan tävlingen som en fotograf tog. Första och Andra

Imorgon ska jag träna för Andréa, jag vet inte om det blev dressyr eller hoppning, men det ska ändå bli skönt att träna!
Blir tidig kväll ikväll, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina ni var! Bra jobbat!

2010-08-18 @ 21:57:38
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0