10 Augusti

Uscha vilket dåligt väder det har varit idag. Det regnade hela morgonen och förmiddagen, på eftermiddagen så blev det uppehåll så då tvingade Emma ut oss och träna på den blöta ridbanan.
Jag red ett pass utan stigbyglar och det gick faktiskt bra! Saga är ju inte direkt känd för att vara en känslig filur, men idag var hon ganska lyhörd och det var få gånger som hon ens höll emot.
Jag blir mer och mer nervös inför dressyrtävlingen på Åsbygden. Jag ska tävla L:B och jag kan inte programmet för en sekund. Om jag glömmer bort programmet så kommer jag ju dö, eftersom att det är det sista jag kommer göra med Saga innan hon åker hem.
Fast till och med jag borde ju hinna lära mig ett dressyrprogram på tre veckor!

Såhär ser jag och Saga ut in action. Emma har tillochmed varit så snäll att hon framkallat den här bilden till mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina ni är!

2010-08-12 @ 19:12:59
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Postat av: elin

tänker lite på laddergoat när jag ser ditt ansikte... ", let me se your face!...... . HAHAAGAHAHAHAHA"

2010-08-12 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0