Svininflensa?

Igår trodde jag verkligen att jag hade fått svininflensa!
Jag hade ont i hela kroppen, jättehög feber, yr som tusan och orkade ingenting. Pappa fick komma hem på dagen och ta han dom mig, för jag orkade ju inte hämta ngt att dricka eller äta, jag tog mig ut till tvn på natten och låg där hela dagen. Jag och Olina hade ju glömt en Coca Cola där, och den drack jag upp på dagen. Så det var det enda jag fick i mig igår.

Men idag mår jag bättre!
Inte lika hög feber, känner mig piggare och inte lika yr. Så jag tror inte att jag har svininflensa, för då skulle man tydligen ha hög feber i en hel vecka?! Det skulle jag aldrig klara.

Det finns ju inte så mycket att göra när man är sjuk, så jag gullar med marsvinen, men jag är orolig för Torkel och Rickard, dom vägrar äta, lite sallad har vi fått i dom, men idag ska vi skjutsa hem dom till olina.
Då får dom ju bo med sina gamla kompisar, och jag tror att det hjälper.
Jag har tittat närmare på ungarna idag, och nu tror jag att tre av dom är flickor och två är pojkar.
Behöver nog ta hjälp av ngn innan vi lämnar bort dom. Vill ju inte att ngn ska få inavlade ungar!

Ha det braaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0