Ny dator!

ÄNTLIGEN har jag fått min efterlängtade dator. En Packard Bell nånting. Den är jättefin och jag äälskar den.
Idag flyttade iallafall två marsvin, Kenny och Joppe fick nytt hem. Blev ju väckt av en viss Emma Höglund som kom intravandes på mitt rum och skrek att jag skulle vakna. Så jag skyndade mig upp till marsvinen och efter 5 minuter så hade Kenny och Joppe åkt. Nu är det bara fem marsvin kvar!

Idag ska jag iallafall förmodligen spela match, i Indal med div. 4 damlaget. Det ska bli roligt, trodde ju att det var sista matchen i torsdags, och den gick ju inte så bra..

Det känns lite tråkigt att det börjar bli höst. Ett steg närmare vintern! Jag gruvar mig faktiskt för vintern. Men det blir väl inte lika jobbigt som förra vintern iallafall. Om pappa kan fixa lite värmeslingor till baljorna, så kommer inte vattnet till hästarna frysa! Att Elin ska sälja känns både bra och dåligt, kommer inte vara lika mycket hästar i tirsta, alltså inte lika mycket jobb. Men jag kommer endå sakna både Isa och Eira.

Här kommer ett klipp jag hittade på youtube, Isa kan faktiskt vara såhär duktig om hon vill!

Kommentarer
Postat av: olina

jäklar vilka fjordingar!:)

2009-09-27 @ 12:50:15
Postat av: Anonym

min häst är bäst när hon vill, det bara är så

2009-09-27 @ 22:50:50
Postat av: lina

ha ingte FÖR höga förväntinmgar ;)

2009-09-29 @ 22:11:17
URL: http://linawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0