Lite tid, och ingenting gör man

Jag har inte bloggat sedan i onsdags. Eller var det tisdag? Ojojoj.. Nu sitter jag iaf och tittar på tv med Linnea, vi vaknade för nån timme sen och har bara slappat. Igår var vi i ånge först, och kom hem med bussen vid tio, så vi var i Fränsta ett tag till. I ånge var det faktiskt roligt, träffade folk jag inte träffat på länge.

Idag ska vi nog bara vara hemma, har ingen skjuts förens ikväll, och då ska vi på filmkväll hos Emil. Imorgon ska jag till Tirsta, har inte varit där sedan i Torsdag. Vad gör jag egentligen på dagarna?! Känns som att jag inte hinner göra något alls, men endå gör jag mest ingenting.

Våran dator är nästan trasig, den stänger av sig hela tiden. Linnea har ju en bärbar dator som jag använder nu, och jag längtar verkligen tills jag får min dator! Nu ska vi snart äta lunch, ha det bra!


Hästarna som Linnea brukar rida på. Linnea som knäppt kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0