JAG ÄR GLAD ATT JAG FINNS TILL

Jag försov mig imorse, så jag blev lite stressad. När jag kom till skolan så ringde Emma, hästarna hade varit på rymmen så vi skulle åka dit efter skolan och laga hagen. Efter att vi lagat hagarna så skulle vi åka och hämta hö, och det var nog det roligaste jag vart med om på länge. Till och med Emma skrattade! Jag hoppade ner mellan några höbalar, sen kom jag knappt upp. När vi fått hem balen så fick vi åka på den när emma körde den med traktorn. Traktoren. Traktorn. Äh, jag vet inte hur det stavas. Efter det var det bara till att åka hem, byta om och sen direkt åka på träning. Det var faktiskt skönt att träna. Jag äter ju tusen kilo gosaker!

Jag har nyss gjort rent åt marsvinen, och delat upp så att hanarna går i en bur och honorna i en. Måste komma ihåg att ta en till bur från Tirsta så att jag kan ta bort dom små honorna från Smulan, hon blir så smal när de diar.

Imorgon har jag iallafall fotbollsmatch för första gången på hela sommaren, det känns lite nervöst. Jag har ju bara tränat tre gånger efter uppehållet. Så jag har ju jättedålig kondition.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men traktor är väll inget som är så viktigt med hur man stavar, traktor är ju bara traktor. :p

2009-09-25 @ 22:22:28
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0