Herreminjesus och lite bananer!

Tusan vad bra Saga kändes idag på lektionen för Janet. När det gick dåligt var det mitt fel.
Jag är inte tillräckligt stark i magen och rätar inte upp mig tillräckligt.
Vi tränade först på någon sorts bakdelsvändning? Eller iallafall något som senare ska bli det. Sen så galloperade vi på en stor åtta, det gick rätt så bra. Iallafall när jag väl gör rätt!

På torsdag så har vi sista matchen i fotboll för säsongen. Jag ska träna genom vintern med damlaget när dom tränar fys, om jag får för dom alltså. Efter vintern vet jag inte om jag ska fortsätta eller inte.

Nu ska jag nog titta lite på tv och äta mat! :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Hej Ellen! Vad roligt att läsa att det funkar mellan dig och Saga! Fast det ska erkännas att jag också är väldigt avundsjuk på dig för att du får rida på min vackra dam. Men så är det när man får för sig att skaffa en bulle i ugnen.;) Lycka till i fortsättningen också och hälsa svarta madam från mig!

Mvh

AnnaPanna

2009-09-23 @ 18:28:58
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / www.fuckwithyou.blogg.se

2009-09-24 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0