gullmamma

Skulle precis skriva ett litet inlägg när jag såg en lapp på skrivbordet som mamma skrivit "Recept på festmat för marsvin (djurhörnan)". Jag tror faktiskt att mamma och pappa gillar att ha marsvinen här.
Just nu sitter alla sju ute vid höet och käkar, dom har fått en större bur nu, så dom är glada. Tidigast på söndag åker ju två stycken iväg, vet inte vilka än, men jag hoppas ju på pojkarna!

Sju sånnahär bor hos mig nu! :)






Kom nyss hem från Olina, jag sov ju där inatt. Vi tittade på film, Pirates of the caribbean 2
och sen såg vi lite av Heartbreak Hotel, den är verkligen jätterolig ju!
Idag ska jag nog åka och rida, om mamma vill skjutsa mig. Min moped har gått sönder, igeeen. Skitmoped!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: eliin;p

det var ju trean som gick på teve?:o(aa'

2009-09-13 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0