gästbloggar!

HEEJ :)

nu tänkte jag gästblogga på ellens lilla blogg lite.

ellen har varit sjuk i några dagar, vilket inte har varit så jättekul.. Men det funkar väll! :P
nu står ellen och snackar med sin pappa, som säger att marsvinen är fula!
det är dom verkligen inte:P

idag har vi varit ute och ridit med emma, och hämtat hö har vi också gjort! Jag längtar tills vintern då vi förhoppningsvis inte behöver hämta höbalarna förhand. fast det finns ju vissa negativa saker också, te.x att bära vatten..

snart ska jag och Ellen kika på Idol, :D jag kan ärligt säga att jag längtat efter det väldigt länge! :)

kika gärna in på min blogg;
www.olinaeriksson.blogg.se
:P

nej nu ska jag vara lite social med ellen jag,
hejdå! :)





HIHI :) jag är en busig flicka!

Kommentarer
Postat av: hmm? :P

du visar bhn?

2009-09-13 @ 14:57:49
Postat av: Anonym

ja vad gör dedå?

2009-09-20 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0