vintern är här!

Igår när jag var i Tirsta så hade vattenslangen frusit, då vi fick värma den med en hårtork. Det fungerade dock inte så bra, så då fick vi banka på slangen med en yxa. Det gick inte heller så bra eftersom att slangen gick sönder på ett ställe, och då blev det bara till att trycka ner hela slangen i en hink med hett vatten. Jag gruvar mig verkligen för den riktiga vintern!

Temaveckan på skolan är fortfarande lika tråkigt, idag fick vi gå tvärs över Fränsta två gånger! Jag tror dom försöker ha ihjäl oss. Det var i varje fall jättekallt och jättetråkigt. Vi fick vara på Gelab och kolla, sen på MKC och titta vad man gör där. Ytters långtråkigt. Senare fick vi skriva personliga brev osv, inte heller så roligt, och verkligen svårt!

Nu blir det till att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0