torsdag kväll

Idag tänkte jag gå och lägga mig typ kvart över nio, men insåg att jag inte duschat eller ngt.. Så jag gick och duschade och fixade inför morgondagen, och vips var klockan tio.
Jag måste nog börja gå och lägga mig tidigare, är jättetrött hela dagarna, sover faktiskt på rasterna i skolan..

Imorgon ska jag iallafall åka till Felicia efter skolan, sen ska vi på gårn i ånge. Efter det åker vi hem till fränsta igen och kanske umgås lite med killarna. Riktigt längesen jag träffade Fellan iaf.
På lördag ska vi nog åka till Tirsta och rida, jag har inte ridit på länge! Har städat gården idag och igår.. Men ska rida på lördag, och på Söndag ska jag förmodligen träna för Maria Strandberg i stöde. Det ska bli riktigt roligt att träna mer med Saga!

Med Saga går det jättebra, köpte lite nya grejjer till henne i Måndags när vi var och vaccinerade henne. Hon var faktiskt jätteduktig. Vi passade också på att väga henne när vi endå var på kliniken, och hon vägde 613 kilo! Och Bestmaggan vägde 516 kilo sist vi vägde henne. Det är nästan 100 kilo mer! Jag köpte iallafall ett nytt bett, en ny nosgrimma och en vanlig grimma till Saga, hon blev jättestilig!

Imorgon ska det komma folk och provrida Isa, det känns blandat! Sorgligt att hon kanske ska flytta men endå bra att hon kommer till ett bra ställe! Bestmaggan vet jag fortfarande inte hur det blir med, jag hoppas verkligen att hon kommer få ett nytt hem snart, det känns lite hemskt när hon bara står.

Nu ska jag plocka undan lite, och sen ska jag sova. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0