rubrik

Jag kommer aldrig på någon bra rubrik, i förra inlägget blev det "familjen gam", eftersom min syster sa det när all mat var slut. Känns lite som att jag fått slut på inspiration va..?

Galet stressig dag idag, tog bussen till Ljungaverk, eftersom vi skulle ha studiedag där idag. Promenerade till Krille och hämtade honom, sen gick vi på Ljunga Trä och lyssnade på någon gubbe som pratade. Vi hörde ingenting eftersom det var så bullrigt inne i lokalen där som gjorde sakerna, om jag fattade rätt så var det takbjälkar. Vi tittade mest bara dit han pekade och nickade lite. Efter 40 minuter där så fick vi lunchrast i två timmar. Alla gick på Shish och åt, tom. lärarna. Efter det så gick vi hem till Krille och var där en stund, och sen så gick vi på Permascand och lyssnade vad dom gjorde där, ärligt talat så fattade jag knappt inte vad dom gjorde. Tillverkade saker i titan, men till vad vet jag inte alls.

Emma kom till Ljunga för att hämta oss vid kvart i tre, då fixade vi med hästarna och sen åkte vi till Stöde. Idag tränade vi att kontrollera galoppen. Saga var verkligen mycket mjukare idag än sist, kunde reglera galoppen rätt bra tycker jag. Maria tyckte att vi skulle tävla i Matfors den 28 oktober, då är det visst blåbärshoppning där. Tycker att det känns bra att börja så. Den 8 november funderar jag på att tävla i Timrå, det skulle verkligen vara roligt! Bara att komma runt felfritt är ju rekord för mig på lokal tävling..





Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: olina

jodu, att komma runt felfritt är nog vårat mål iallafall, och specielt när jag får ett skrovmål av Emma när jag kommer runt felfritt:D

2009-10-13 @ 16:34:00
Postat av: Emma

Tjusigt ekipage!

2009-10-13 @ 19:25:23
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0