nyttig tjej!

Här sitter jag, och äter grönsaker och dip! Mums mums. Brukar ju inte direkt gilla sånt, men när det är slut på chips så tar man det näst bästa. Josefin kom hit för en halvtimme sen, och vi ska väl sova snart.

Idag så
kom jag hem från Felicia vid nio på morgonen, sen sov jag tills halv två, och åkte till tirsta när mamma kommit hem. Där gjorde jag knappt någon nytta, men efter en stund så åkte jag hem och fixade mig. Tog tåget till Ånge och umgicks lite med Linnea. Vid tio åkte jag hem därifrån, och var på gårn i Fränsta ett tag. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

Påtal om ingenting så måste jag verkligen klippa mig! Jag ser ut som en hippie hela tiden, ganska toppen.
Igår så åkte jag till Sundsvall efter skolan och gick på en sminkkurs. Det var jätteroligt och jag fick köpa smink för 500 kronor, eftersom jag fått det på presentkort av mina systrar i julklapp förra året.

Snart är det jul.
Känns lite jobbigt, köpa julklappar, snö, kallt ute osv. Men endå lite mysigt med mörker, värmeljus och annat myspys!

Nu blir att sova, goodnattt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0