familjen gam

Idag har hela familjen varit tillsammans, Erika har varit hemma från Umeå i några dagar nu, och Ida kom hem på middag från Sundsvall. Ganska trevligt faktiskt med systrarna hemma. Innan middagen planerade vi systrar maten och godiset vi ska göra till jul(!!), och efter maten så planderade vi alla aktiviteter och mat till släktträffen i Juli. Mitt i alltihop så bestämde jag mig för att titta på priser på flyg och tåg tur och retur till danmark, och då tyckte dom att jag kunde lugna ner mig!? Haha

Jag hoppas verkligen att resan till danmark blir av! Jag har iallafall varit modig och ring till Andréa och frågat, och det gick bra för henne och dom andra i det stallet.
Det vore ju jättesmidigt att åka flyg till Danmark, och det är inte så jättemycket dyrare än tåg. Får bara se vad mamma och pappa säger, och Olinas mamma och pappa förståss.

Just nu sitter jag och tittar på Superman Returns, inte så inne i filmen direkt, men den verkar rätt bra. Igår skulle jag och Elin egentligen se skräckfilm, men vi hyrde ingen film. Vi ville gärna hyra någon Final Destination, men det blev ju inte av. När vi kom hem så halvsåg vi på en film, och efter det så var det faktiskt Final Destination 2 på fyran! Men självklart blev ju jag alldeles för trött och kunde inte se mer än 10 minuter av filmen innan jag höll på somna.

Vi vaknade strax innan halv ett, då gjorde vi iordning till marsvinen jag har på mitt rum, sen åkte vi till Tirsta och red. Jag red Saga och Elin red Bestmaggan, vi red lite på banan och det gick bra. Jobbade med att trycka ut Saga med innerskänkel i galoppen och det gick rätt bra tillslut. Imorgon ska jag till Stöde och träna för Maria Sandberg igen, det ska bli jätteroligt. Kanske blir lite stressigt då vi ska vara i Stöde klockan fyra och slutar skolan tre eftersom vi har temavecka. Menmen, det går nog tillslut!
Ha de bra,

Kommentarer
Postat av: eliíin

FINAL DESTINATION:)

2009-10-16 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0