en härlig saga

Helgen har varit toppen, på fredagen så åkte jag till Fellan direkt efter skolan. Vi var med Linnea och lite folk på corner. Sen åt vi kebab, men fick skynda oss jättemycket eftersom vi skulle hem och äta direkt efter. Hemma hos Fellan så åt vi typ en limpa med skinksås i, det var gott! På kvällen var vi med Kattis, Erik, Hoffa och några till. Det var också massa kul. Sen åkte vi hem till Fränsta och var på gårn där ett tag, sen åkte vi hem och sov.

På lördagen åkte jag och Fellan till tirsta och red, hon var toppenduktig! Efter det åkte vi hem, duschade och fixade oss. Sen kom Pettsson och Erik och hämtade oss så vi slapp åka tåg till Ånge, riktigt roligt var det. Sen var vi på corner ett tag, vi käkade lite kebab och umgicks med folk. Sen sprang vi runt till lite folk i Ånge och lekte. Sen tog vi tågbussen hem och var i Fränsta ett tag. Där träffade vi Adde, Fredde, Anton och Joel. Liftade med Erica hem och hemma fick mamsen lite damp så vi gick och la oss. Jag somnade rätt fort, men blev väckt efter ett tag. Då var vi vaken ett tag men sov sen.

Upp åtta imorse och drog till Tirsta. Vi for till Stöde med Olina och tränade för Maria Strandberg, och det gick verkligen jättebra. På slutet var hon jättemjuk och galopperade jättebra! Känner mig verkligen glad över att få ha henne i ett helt år! I november hoppas jag att vi kommer iväg till Timrå. Jag längtar!

Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: olina

Maria Sandberg heter hon:)

2009-10-07 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0