bästa bloggerskan

Jag uppdaterar då inte så bra!

Livet rullar vidare som vanligt, veckan gick rätt fort, vilket är väldigt skönt! Har sovit dåligt hela veckan så det ska bli skönt att sova ut riktigt! Idag var jag iallafall i Ånge med Linnea, Felicia och Kattis, det var roligt!

Imorgon kommer jag inte få sova ut endå, ska ju till timrå med Emma när hon ska tävla. Hon ska köra både Bestmaggan och Stellan i dressyrklassen tror jag, och Stellan i precisionen.. Eller jag vet inte riktigt.
Jag saknar faktiskt Bestmaggan ibland, hon är mycket lättare att hanskas med från marken! Saga är ju lätt att hålla på med från ryggen, men på marken blir man överkörd! Bestmaggan är tvärtom. Menmen, det löser sig väl.

Nu ska jag sova, goodnattt!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Kan lugna dig med att det tar ett tag innan man börjar komma överens med Saga även från marken. Men när man väl börjat göra det så brukar det gå bättre. Innan dess kan man lätt tappa sugen och bara tycka att hon är sur, grinig och otacksam. Men, det brukar ordna sig efter ett tag. Lycka till! Och hälsa "surtanten" från mig!

2009-10-10 @ 18:09:25
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0