världens tröttaste tjej

Idag har jag slitit! Förmodligen jobbigaste dagen på riiiiiktigt länge. Var redan trött sedan igår, gick upp fem både igår och idag. Idag fixade jag med Saga, packade och sen åkte vi till Timrå. Tävlade L:D först, det gick jättebra, med ett nedslag. Sen tävlade vi L:C och det gick inte bra alls. Jag var verkligen jättenervös, fick två stopp och tre rivningar. Stoppen var verkligen mitt fel! La helt av mot hinder, bara kramphöll i manen och hoppades att det skulle gå bra.

När vi åkte hem svängde vi först in på Hööks, sen Willys och sen käkade vi på Frasses i Bergsåker. Mums!
På vägen hem därifrån så kunde jag inte ens hålla mig vaken, vaknade till ibland, och helt plötsligt var vi nästan hemma. Väl hemma så gick jag med Saga till hagen, packade ur bilen och sen for vi iväg och hämtade hö.

Att hämta hö
var nog bland det värsta jag varit med om, sjukt jobbigt!
Efter det så bestämde sig jag och Elin för att bygga om högrejen i nedre hagen. Nu får det faktiskt plats en bunt där!

Tänkte väl hålla mig vaken ett tag till, men godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra kämpat idag!

2009-11-08 @ 21:01:25
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra kämpat idag!

2009-11-08 @ 21:03:11
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0