svininfluensa

Idag har jag vaccinerat mig. Jag har ont! Eller nä, inte ont kanske. Men det spänner som bara den, så fort jag gör något. Att skriva på datorn gör ont som bara den faktiskt.. Menmen, vad gör jag inte för mina läsare..

Mamma har varit på dåligt humör. Fick ingen skjuts till tirsta i helgen, och hon ska nog ta tillbaka datorn som jag fått. Eftersom jag inte får tillräckligt bra betyg. Känns inte så toppen.

Har inte varit i Tirsta idag heller, eftersom jag inte kom från skolan förens fyra och jag har läxor till tusen denhär veckan! Hemkunskap som ska in på onsdag, SO som ska in imorgon och sen har jag tyskaprov på fredag. Väldigt stressig vecka.

Nu ska jag göra hemkunskapen. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0