sovarellen

Redan imorse kände jag mig jättetrött och hängig. Åkte på skolan men var lika trött där. Hade lite frossa så jag åkte hem. Jag kom hem lite efter elva, somnade på soffan direkt och sov till halv fem. Nu mår jag lite bättre, men får se om jag åker på skolan imorgon.

Jag har iallafall bestämt mig för att fixa en bättre bur till marsvinen. Jag ska få hjälp att bygga en bur av en Billy bokhylla. Där ska jag ha 5 Marsvin! På fredag flyttar ett av mina marsvin, och runt den 23 November kommer en av mina nya, och om 5 veckor kommer en till. Jippi!

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte försöka få färre marsvin!?

2009-11-04 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0