Marsvin, marsvin, tuuusen marsvin!

Ja.. Nu har En av mina småpojkar flyttat. Med honom flyttade Theo som tidigare bott hos Olina, så nu bor Max, som också tidigare bodde hos Olina, hos mig. Så jag har fortfarande 6 marsvin här. Max är riktigt charmig, idag skulle jag klippa klorna på honom, så jag la honom på rygg i mitt knä. Han låg bara där och käkade sallad, men gud så fet han är! Vägde 1200, vilket är normalt, men endå en riktig tjockis. Men om någon är intresserad av marsvin så hör av er!

Idag har jag kämpat med Emmas header, den blev ganska bra tillslut. Men är det bara för mig som blogg.se laggar som bara den idag? Jobbigt!

Nu ska jag fortsätta se på film, "Djävulen bär prada" på tv4, sen blir det lite Supernatural.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0